- 1402/11/18 «مرکز آزمون الکترونیک علوم پزشکی گراش» افتتاح شد
- 1402/11/18 «مرکز داده (دیتا سنتر) علوم پزشکی گراش» به بهرهبرداری رسید
- 1402/10/25 راهاندازی مرکز آزمون الکترونیک در کلینیک مولی الموحدین
- 1401/11/03 پنجمین جلسه کمیته فنی آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی گراش
- 1401/08/01 پیام تبریک مدیر آمار و فناوری اطلاعات به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی
- 1401/06/01 دومین جلسه کمیته فنی آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی گراش
- 1401/04/14 بیانیه پایانی همایش مدیران آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه های علوم پزشکی
- 1401/03/08 برگزاری اولین جلسه کمیته فنی آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی گراش
- 1400/12/22 بیستمین کمیته پرونده الکترونیک سلامت برگزار شد
- 1400/12/05 پیام تبریک مدیر آمار و فناوری اطلاعات به مناسبت روز مهندس
پرسش های مرتبط با پورتال
1-آدرس زیرپرتال مربوط به حوزه من چیست ؟
پاسخ: شما با مراجعه به این آدرس می توانید از آدرس زیرپرتال حوزه خود مطلع شوید .در صورت نبودن لینک مربوط به زیرپرتال مدنظر با داخلی 248 تماس بگیرید.
2- در صورتی فراموشی رمز ورود به زیر پورتال با چه شماره ای تماس بگیریم؟
پاسخ: شما می توانید در صورتی فراموشی رمز ورود به زیر پورتال با داخلی 248 تماس بگیرید.
پرسش های مرتبط با VPN
1- چرا وقتی user , password را وارد میکنم با خطای 691 مواجه میشوم و یا کانکت نمی شود؟
پاسخ: احتمال اشتباه زدن نام کاربری و پسورد وجود دارد.
احتمال اتمام ساعت و یا اعتبار نیز وجود دارد.
احتمال اینکه (به دلایلی موجه ) یوزر شما غیر فعال شده باشد وجود دارد.
2- در صورت نیاز به حجم بیشتر باید چه اقدامی انجام داد؟
پاسخ: در صورت نیاز به حجم بیشتر می توانید به سایت internet.gerums.ac.ir مراجعه نموده و از آن قسمت اقدام به خرید حجم نمایید.
3- چگونه در اندروید کانکشن VPN بسازیم؟
پاسخ: نحوه ساخت کانکشن VPN در اندروید
4- چگونه در آیفون کانکشن VPN بسازیم؟
پاسخ: نحوه ساخت کانکشن VPN در آیفون
5- در صورت نیاز به تغییر رمز عبور باید چه اقدامی انجام داد؟
پاسخ: با مراجعه به سایت internet.gerums.ac.ir میتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
پرسش های مرتبط با سامانه پرونده الکترونیک سلامت
1- چگونه متوجه شویم شارژ توکن تمام شده است ؟
پاسخ: برای توکن های نسل 2 خطای call limited is over و برای توکن های نسل 3 خطای error certificate نمایش داده می شود.
2- فرآیند صدور و شارژ توکن چیست؟
پاسخ : صدور و شارژ توکن های نسل 3 در پیشخوان انجام می شود. توکن نسل 2 دیگر صادر نشده ولی شارژ توکن های نسل 2 قبلی، از طریق کارشناسان دانشگاه صورت می پذیرد.
3- خطای error at locate her. Person identifier do not match with ehr چه زمانی رخ می دهد و چگونه رفع می گردد؟
پاسخ : این خطا زمانی رخ می دهد که پرونده قبلا با کد ملی دیگری ارسال شده باشد. و ثبت کننده هنگام ویرایش قصد تغییر کدملی را داشته باشد. این خطا قابل رفع نیست و باید به وزارت ارسال شود.
4- خطای local master locator چه زمانی رخ می دهد و چگونه رفع می شود؟
پاسخ : این خطا به علت مشکل در مسیر یاب سپاس و طولانی شدن زمان پاسخ دهی رخ می دهد.
5- خطای node on the stress به چه علت رخ می دهد؟
پاسخ: وقتی ترافیک ارسال به سپاس روی نودهای وزارت زیاد باشد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: